VI FÖRTJÄNAR DETTA

Tjejer. Nu är det vi mot resten av världen. Det är vi som ska fixa det här tillsammans.
Jag tycker om er allihopa så otroligt mycket och ni, mitt fantastiska lag, har en speciell
plats i mitt hjärta. Vi är världens bästa ihop, alla är snälla, gulliga, mongo och helt otroliga!

Nu är det ju såhär.. Vi ska tävla en viktig tävling om tre veckor. Ett JSM. Vi har en god
chans att verkligen visa upp oss och placera oss bra. Snyggar vi till varven så kan det
verkligen gå bra för oss tjejer, det måste vi inse. Vi är inte dåliga. Vi kommer inte komma
sist. Vi kör inte jätteenkla varv längre. Vi har utvecklats något otroligt de senaste åren
och tro mig, JAG VET att det är svårt att ha självförtroende när man i alla år varit ett lag
som konstant förlorat. Vi har haft det tufft och jobbigt men alla vi har gått framåt så sjukt
mycket och vi kan verkligen vända på steken nu. Det är vår tur nu, mer än vad det någonsin
varit, NU är det verkligen vår tur att sätta Sollentuna på kartan. Jag tror på oss, jag vet att
det kan gå bra för oss, det kan verkligen det!! Jag har ont i hjärtat för att jag vet det så
mycket, vi kan vi kan vi kan!!!! Vi har blivit starka, vi har blivit duktiga och framför allt har
vi blivit ett lag. Vi kan fixa det här jäkligt bra, vi kommer inte komma sist.

Nu ska vi kämpa, det GÖR någonting om någon ramlar, det spelar verkligen roll nu.
Nu har vi en chans att visa att Sollentuna har kämpat sig upp för en lång och jävlig
uppförsbacke och de är redo att fightas! Vi kör bra varv och snyggar vi till dem och plockar
landningarna de här sista 2,5 veckorna så KOMMER vi utan att tvekan att placera oss bättre
än vad vi någonsin gjort. Nu måste vi köra stilrent och STÅ, för det här är vår chans och
jag vet att vi fixar det!! NU KÖR VI TJEJER! BÄTTRE ÄN NÅGONSIN ÄR VI OCH BÄTTRE SKA
DET BLI! STÅ FÖR IN I HELVETE, ALLTID, KÖTTA SOM ETT AS OCH VAR STILIGARE ÄN VAD
NÅGON KUNDE ANA ATT NI KUNDE.

Det här är vår chans och början på vår framtid. SATAN vad taggad jag är! Vi är bäst tillsammans
och nu visar vi det, för Gunta, för Johan, för Tessan, för Jocke, för Niklas, för USM, för Sara,
för Jeanette, för resten av gympasverige men framför allt för oss själva. Nu måste vi bättra på
självförtroendet och ge oss själva en boost för jäklar alltså. Det självförtroendet vi har att vinna nu
behövs, vi kan och vi vet att vi är duktiga, nu måste vi bara tro på det också! Jag kan inte säga mer
än satan i helvetes jävla köttbiff vad taggad jag är på att visa upp mitt fina, underbara, duktiga lag
för alla på JSM. Nu står vi, nu sträcker vi på oss och vi ler som de stjärnor vi är. Vi förtjänar ett bra
självförtroende som lag, vi har ju för tusan blivit grymma, som vi slitit!
KÖTTAAAAAA SATAN! VAD GÖR VI?! NU KÖR VI! JSM!!!!!!!!!

/ FRIDA MER TAGGAD ÄN NÅNSIN

Kommentarer
Postat av: stephan

tagga tagga tagga!!!

vad gör vi? - nu kör vi, åååå JSM!!!

2010-11-16 @ 16:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0