Tjena-Tjena

Hej tjejer! asså okej jag går inte på gympa längre, jag har typ börjat inse det nu efter typ 1,5 månad.... men är det olagligt att ändå skriva ett litet inlägg på bloggen då lixom? Jag ville iaf bara säga att jag saknar er jätte mega mycket och jag hör från olika håll att ni har blivit sjukt bra och har gått frammåt skit mycket, fast det visste jag ju iofs redan att ni skulle göra men ändå. Lite extra cred till Steph och Hanna-gabana som tydligen har blivit sjukt duktiga, och lite till Jenny som äntligen har insett att det inte är lika kul att sparka på en boll som att snurra sjuka volter :) och sen lite cred till alla andra! saknar er tjejer, verkligen jätte mycket! Shit jag blir ju lite ledsen i ögat och sådär när jag skriver detta för att jag saknar er alldeles för mycket. Jag kommer och kollar på er på uppvisningen, då får ni köra ert bästa och göra mig stolt. Härregud vad jag saknar er! okej jag kan inte säga det för få gånger så nu signar jag ut. ÄLSKAR ER! / Andersson


 

Kommentarer
Postat av: Petra

Andersson jag förstår hur du menar, hur det känns. Sjukt att inte träna längre, jag säger detsamma. Jag saknar er sjukt jäkla mycket mina fina

2010-11-21 @ 21:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0