Survival of the krasch

Survivlal of the coco krasch
Jag lever som sagt... Alltihopa finns på min blogg (http://amandaforssbergs.blogg.se/2010/november/hela-historien.html#comment), men det jag ville säga var tack.
För att ni är så underbara. Verkligen. Amanda♥JSM. Ni är de bästa som finns.
Jag älskar oss så jävla mycket, jag är så glad att jag hade sån tur, jag är så glad att jag är okej. Jag hoppas trampetten gick bra, jag såg ju inte så mycket när jag stirrade upp i taket...

Men hur som helst vill jag bara säga att nu är underbara. Och att jag inte har några som helst planer på att bli rrädd för att köra bakåt. Jag ska till Satelliten idag för att kolla om min tröja är kvar, och det kommer kännas bra att stå på tumbligen. På söndag kör vi fullt ut-jag också.

Jag älskar er, Minimus 

Detta är ett försök till att posa... Misslyckat dock, jag ser jätterädd ut, men jag visste hela tiden att det skulle gå bra.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Älskar dig minimus<3

2010-11-27 @ 15:43:52
Postat av: steph (storasyster)

älskar dig också min lilla minisyster!! saknar min familj också :´( <3<3

2010-11-27 @ 16:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0